Translate

tisdag 8 januari 2013

Vilket vårväder!!
Först kom grannen och hämtade lite av sitt hö som förvaras i min lada.
Tog mina två ungdomliga hundar och gick ut i stora fårhagen så att dom fick springa av sig lite.
Vad lyckliga dom blev fast först funderade dom Var är fåren???? Efter att ha sökt runt hela hagen utan att hitta får så började deras lek.
Passade på att kolla av Birk hur mycket han lyssnar på mig. Måste säga att det var lika med noll!!
Bra tillfälle att då tala om vad som gäller. Jisses vilken min på killen. Oj oj det var inte meningen... Jag ska lyssna!!! Goa Birk får man vara så snäll som du är... Lättsam kille!!

Passade även på att ta lite kort i det fina vädret och vit snö.

Kändes riktigt skönt att titta på deras lekar och att se Birk inte använda sitt eye och försöka valla Irja.

När handsken kom fram så blev Birk som en liten valp och verkligen lekte!!

Irja var lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar