Translate

onsdag 16 januari 2013

Sitter och tycker lite synd om mig själv. Dumma öron och för att trösta mig själv så blev jag lite nostalgisk och letade reda på lite gamla goda hundar ifrån förr. Då händer det. Hjälp det spökar!!
Jag hade tappat bort dispensansökan som jag skickade efter för länge sedan. Tänkte då nej jag iddes inte söka efter en ny. Är det meningen så kommer den fram och får ta ställning då hur jag gör.
För en stund sedan kom det bara över mig var den kunde vara. Jodå där var den. Jaha då kanske.... Sätter mig framför TV:n och vad händer då jo TV:n får fnatt Den får eget liv och byter kanaler själv hela tiden och så höga nummer som inte finns och så kommer upp kolla det o det ... Plötsligt fast ingen bild syns så börjar det spela musik för fullt och sedan kom TV kanalen fram som jag hade sökt.
Tea vill inte vara med utan försvinner nedför trappen. 
Tänkte inte så mycket då fast..
När jag sedan ska ge Birk sin kvällsmat då kommer en tavla utflygande utifrån bokhyllan och skrämmer skiten ur mig.
Nä nu vet jag inte .. lite väl mycket på en gång.
Säkert någon som tycker att jag inte ska vara i det förgångna utan leva här och nu.
Okey jag ska söka dispens åt Irja! Vi får ta nu framöver när vi kollar upp henne igen.

1 kommentar: