Translate

söndag 6 januari 2013

Ser ingen ljusning i mörkret. Riktig skitdag!! Om någon har velat att jag skulle må dåligt så har dom lyckats ganska så bra.
Måste släppa allt nu ock blicka framåt för någon gång måste det väl ljuset komma så att jag får skratta och vara glad igen.
Så länge man kämpar så går det av bara farten och när det sedan lugnar sig då känner man hur mycket kraft det har tagit.
Känner mig överkörd av en vält med känslor som har hoppat upp och ner och som har ruskat om mig rejält.

Jag brukar ha så mycket att skriva om.... fast inte nu.


2 kommentarer:

  1. Passa på att återhämta dig från välten för rätt vad det är dyker det upp en träningskamrat och då gäller det att du har fokus framåt. På träning och tävling, var det inte så? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå jag kommer tillbaka... Brukar återhämta mig ganska fort och konstigt nog då även bli lite starkare ändå. Så välkommen hit och då ska jag vara redo!! :-)

      Radera