Translate

fredag 4 januari 2013

Skulle egentligen har varit till Peter.N igår. Eftersom jag fick så många läxor sist jag var där så har jag inte hunnit tränat alla dessa. Först för mycket snö och sen blev det varmt och med det halkigt istället.
Tränat  efter de omständigheter som finns så lite har vi gjort. Sa ifrån mig platsen i tid och det är bara att vänta och se hur vintern tänker bli framöver.

Ska skriva och lämna in en protest. Sedan hoppas jag det lugnar ner sig på den fronten.

Det nya året 2013 hoppas jag ska bli lugnt och trevligt. Måste ta mig i kragen och få ett mål med min träning och förhoppningsvis äntra tävlingsbanorna framöver.
Håller på att luska i hur man gör för att få dispens. Papper hit och papper dit... Tänkte att det var så tråkigt förra året att inte ens få starta KM. Lite små tävlingar skulle vara roligt.
Jag tror det kan vara bra att tävla Irja och damma av mig själv som förare tills jag ska ut med Birk.
Tea tävlade jag ganska mycket med och det blev lite snopet när jag inte kunde fortsätta med Irja för hon är riktig roligt att vara förare åt.
Birk ska grundtränas ordentligt för det blev Irja och den träningen är viktigast av allt.

1 kommentar:

  1. Ha, 2013 lugnt och trevligt? Trevligt kanske, men lugnt..... Inte om jag får vara med och lägga mig i ;-)

    SvaraRadera