Translate

tisdag 15 januari 2013

Inget trevligt att ha krångel med öronen. Tog mig mod och beställde tid hos doktorn och nervöst var det innan jag väl var där.
In kommer en kvinnlig doktor och som verkligen lyssnade på vad jag hade att säga. Fick recept på en dunder kur och nu får vi hoppas det hjälper den här gången.

Jag skrev på Fb att jag gick vilse på ICA Maxi fast... jag var inte ens där utan jag var på ICA Kvantum hi hi.. Ja vad ska man säga... släpp inte lös Ewa på kupolen för det är inte första gången jag går vilse där inte. En gång fick kunder ifrån macken jag träffade hjälpa mig att hitta tillbaks hi hi..

När jag tänker på det så är det inte undra på att jag tar Tea med mig när vi letar svamp för jag har noll koll. Tea ser alltid till så att jag kommer rätt. Det är väl sånt som kallas "dåligt lokalsinne" Tur att cykeln hittar till jobbet!!

Idag är jag trött och förmodligen är det medicinen som verkar och nu tänker jag låta kroppen få en chans att vila och bota sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar