Translate

måndag 28 januari 2013

Skitdag!!

Mår inge bra. Jag som var så glad och så blir man sjuk igen. Inte blir det bättre av att sedan få känna sig värdelös som människa. 
Det måste vara stora fel på mig fast vad jag vet så har jag inget gjort. Det börjar bli lite väl mycket nu och känner nu att jag inte vet vad jag ska göra. 
Min självkänsla får ena törnen efter den andra och jag känner mig så misstrodd.
 
Det är nog inte meningen att allt ska vara lätt fast det finns gränser vad man står ut med.
Känner mig väldigt otrygg och olustig.
Tårarna rinner emellanåt fast samtidigt finns det glöd kvar.

Ensam är stark?? Ja vet sjutton hur det är med det. Jag har mina djur och det är min lycka!!
Fast hundträningen kommer nog att bli begränsad ett tag. Tävlingar ser ut att ligga långt borta i horisonten.
Om inte något rafflande händer framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar