Translate

söndag 20 januari 2013

Nu kan det väl inte finnas något kvar!! 

Det har även runnit i näsan och ögon. Måste har varit mycket skit uppe i huvudet. Hoppas att nu kuren hjälper!

Läser om alla som tränar och har så roligt. Nu får det faktiskt bli vår och varmare!! 
Det här året verkar det hända en hel del. Först blev jag inbjuden till en kurs i Holland där det kommer två stycken instruktörer ifrån Australien. Det är en av mina drömmar!
I går läste jag om att även Norge kommer att ta hit en ifrån Australien. Det KAN jag bara INTE missa!!
Kommer att söka dispens åt Irja. Bara att hålla tummarna att hon får den.
Birk tänker jag träna upp och så får vi se vad som händer framöver. Kanske vi ses ute på tävlingsbanan det här året!

Just nu blir det bara rutinjobb för Irja. Ut med fåren,passa lite,ta in fåren.
Fåren däremot är brunstiga igen och den här gången råkade Irja ut för en kärlekskrank tacka.
Hon var verkligen kär och hon försökte på alla sätt blidka Irja som tyckte att tackan var lite dryg. Fast snäll som hon är så stod hon ut till en viss gräns. När jag gav Irja tillåtelse att säga till så gjorde hon det (fast fortfarande vänligt men bestämt)
Dessa djur! Fast hade man inte dom hur skulle det då vara. Görtrökigt!!


1 kommentar:

  1. Låter som om den dystra och negativa "skiten" runnit ur och gett plats åt den lite mera positiva jävlar annama geggan att ta över. Det gillar jag!!! Se nu till att bli helt frisk och så kan du väl snabba på vårvärmen lite också när du ändå är igång. Sen du.... ska du få höra på gööörtrööökigt tjatande, hi,hi men också på uppmuntrande utrop. För då blir det hårdträning.

    SvaraRadera