Translate

fredag 18 januari 2013

Har fått tillbaka hörseln igen!

Är mycket bättre i öronen fast inte helt återställd. Svårt med örondropparna för först ska det i den ena örat och sedan göra om det i andra örat.
Trött är jag fast det kan vara av medicinen jag äter och jag försöker verkligen låta kroppen vila.

Mina hundar tycker det är tråkigt fast dom anpassar sig riktigt bra. Fåren har också koll på att jag är hemma och dom rackarna vet var jag är också.
Ställer sig under fönstret vid mitt sovrum och beklagar högt och tydligt att NU fryser vi och vill gå in. Efter det att jag lämnade bort lillhästen Elit så vill fåren hellre gå in i stallet än att vara ute.
Fast dom har två ställen att gå in under och få skydd.
Visst får dom gå in men jag tycker det borde vara trevligare att vara ute.


Birk är den som trånar mest om att få valla fåren. Han kan stå och studera dom ibland och man vet aldrig vad dom resonerar om. 


Har varit ett långt uppehåll pga dåligt underlag så det kan bli intressant framöver!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar