Translate

söndag 31 mars 2013

Tack vänner!!


Jag är lycklig över att ha så många goa vänner. Dom finns för mig och jag hoppas att jag kan ge dubbelt tillbaka  någon gång. <3

Känner mig nu som att jag står på båda fötterna igen och att jag vet vilken väg jag ska gå.

Vad kan vara bättre än att tillbringa den fina vårdagen med mina härliga djur. Känner att solen värmer och fåglarna kvittrar. Hundarna förväntansfulla på vad vi ska göra. I tur och ordning får dom ett tränings pass.
Vilar i stolen och njuter av solen. Pratar lite i telefonen med en av vännerna och då tycker hundarna att nä nu 
få du allt ge dig. Vi då!!


Birk fick lite annan träning idag och det såg ut att tagga honom lite. Ja visst finns det mer i den killen!!
Fast han lyssnade helt OK ändå. Fåren försökte finta honom fast det hade dom inget för. Han är otrolig att parera och vara på rätt ställe.
Det roligaste i dag var att jag fick honom att inte bara hålla utan att han även tryckte framåt i svåra lägen.


Tea tuffade på med sitt speciella bulldogs liknade stil. Det var i allafall effektivt.
Irja var en prinsessa idag. Hon har egen lösning med får som försöker finta.



Nöjd med dagen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar