Translate

tisdag 16 december 2014

Klart att köra igång...

Nu är banken klart och bokföringsprogrammet ordnat.
Nu är det bara att boka upp tider med mig privat och även gärna samla ihop er i grupper. 
Planerar även en helgkurs i början på nästa år 2015. Håll utkik framöver.
Är tänkt att ni ska få extra stöd i eran utbildning. Kanske ni går andra kurser och vill ha lite extra hjälp.
Jag kommer att ta varje individ för sig och låta er utvecklas med det. 

Viktigt med bra djurhantering!! 

Lära ut hur djuren ska hanteras,läsa djuren,samarbeta och praktiskt tänkande.
Erbjuder lugn miljö så att ni ska få känsla av trygghet av både mig och mina hjälpredor " hundar & fåren "

Varmt välkomna!
Mina konton för betalning: Pg 736866-5 eller Bg 595-3237  Nordea
Kontakt:  eva_jakobsson@tele2.se  Tel. 0705274223 eller PM facebook Godkänd för F-Skatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar