Translate

torsdag 28 mars 2013

SORGEN SOM KOMMER OCH GÅR!


Har känt mig så ledsen och nere i dag. Har jobbat hela dagen och jag verkligen försökt vara positivt tänkande.
Men det gick inte. Först det jobbiga med själva arbetet och att jag känner mig så otrygg. All min erfarenhet under alla dessa år är borta och det finns ingen nytta av den kvar.Plötsligt blir ens framtid helt upp o ner vänd. Har försökt skaka av mig men det är inte så lätt.

När jag är med mina hundar och tränar skingras tankarna för stunden. Måste fortsätta att rycka upp mig även om det blir tungt då och då.

I morgon är det 1 år sedan min pappa gick bort och den sorgen finns också kvar.

Lite tråkig blogg idag fast jag mår bra av att skriva av mig.

Mina ögon kan skratta
mina läppar kan le
Men gråten i mitt hjärta,
kan ingen se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar