Translate

onsdag 15 maj 2013

VP & IK1!


Har nu anmält Birk till VP och IK1 i Juni. 

Birk har nu fått två vilodagar efter ganska hård träning. Får smälta lite och hoppas att det finns kvar det som han så fint ha svarat på.

Intressant att se hur han börjat tänka även i utgången i hämtet. Han är en högerhund och varit mera tight åt det hållet. Nu börjar han själv tänka utåt istället för att stanna kort. Jag brukar alltid låta mina hundar själva få  klura lite i det. Ska bli intressant och se nästa gång när jag går ut om han gör det igen.

Mår lite sämre igen och har varit tvungen att krypa till korset och ta medicin. Ville helst inte men vad ska jag göra. Får se om den hjälper och så har jag äntligen fått en tid för samtal. Det tror jag att jag behöver.

Tack vare hundarna så har jag jobbat med mig själv i många veckor och det har gått bra. Det går liksom upp o ner. Att vara ute med djuren då mår jag bra!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar