Translate

måndag 13 maj 2013

Lugna dagar!


Nu är det inte så mycket på gång utan det som har blivit av är att fåren har blivit klippta och blivit vår fina.
Dom blev väldigt oroliga i går kväll så dom fick gå in och sova. Det är ju fortfarande kallt på nätterna så dom tyckte det var skönt att få sova inomhus.

Efter klippningen av fåren så bjöd jag Maria på fika och vi hade en trevlig pratstund. Oj vad klockan gick fort när man har trevligt besök.


Birk & Nyfriserade damer



Hundarna och jag har gjort några korta tränings pass i fårhagen. Birk fortsätter att utvecklas och jag kan inte bestämma mig om jag ska gå VP nu i Juni eller vänta tills längre fram.
Det är hämtet som jag inte vet hur han gör på andra ställen. Han kan tendera att stanna kort. Nu här hemma lyssnar han och fortsätter fast....... är det starkt drag så......ja det tåls att tänka på. Är ju ingen panik ändå det  finns ju fler chanser att gå VP. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar