Translate

fredag 5 april 2013

Trodde aldrig att det var så illa!!


Har varit till AF och träffat världens goaste handläggare. Min stora dröm kunde jag inte få hjälp till för jag hade för bra arbetskompetens. I det här fallet hade det varit bra att man hade varit arbetslös länge och jag har aldrig varit utan jobb förrän nu. 

När jag sedan kom hem och eftersom flera har märkt att jag inte mår bra så fick jag upp ögonen att hur mycket jag än vill starta mitt nya liv så finns det inte styrka att göra det hur mycket jag än vill.
Ringde och beställde tid hos doktorn och fick en jourtid direkt.

Är nu sjukskriven i 3 veckor och ska vila och bara tänka på mig själv. Jag går igenom en "krisreaktion" fick jag höra av doktorn. 
När jag vilat och bearbetat den så får jag ta tag i det nya som väntar där ute.
Jag fick hålla på med mina hundar och det var tur för det är ren terapi för mig. 

Många har sett och även dom nya jag träffat att jag inte mår bra. Att det var så här illa förstod inte jag själv. Fast tur att man har sina vänner och som nu hjälp av personer jag aldrig känt förut. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar