Translate

tisdag 9 april 2013

Trevlig dag!


Frisk luft och trevligt sällskap vad mer kan man begära. Tränade lite med Birk och det blev snart avslöjat att innerflankerna inte riktigt var bra. Mycket svårt för Birk att gå till vänster. Dags att gå tillbaka lite i träningen och förklara för honom. Bra för det har jag känt att det inte har stämt riktigt.

Man ser man på honom när han inte förstår. Han vill verkligen göra rätt (utan att matte hjälper honom för mycket) Gäller att få honom att använda hjärnan själv och att jag är tydlig med vad jag vill att han ska göra.

Han är så godmodig och snäll <3




Irja fick titta på idag och hon lade sig faktiskt ner och sov en stund. Väldigt bra för henne att kunna koppla av. <3





Lite trött fast skönt att skingra tankarna med att tillbringa dagen med det jag tycker bäst om av allt.
Mina djur! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar