Translate

måndag 18 februari 2013

Vi börjar få till det jag &Birk!

Börjar så smått få till lite bra grundträning med Birk. Efter att varit ut i fredags så blev det en vända till idag. Han började där vi slutade och svarade bra direkt. Gjorde det lite svårare och började stoppa honom i obalans. Vilka fina stopp han gör!! Han får stå på benen när han stannar sedan får han gå några fös steg.

Eftersom han stannar direkt så vill jag inte lägga honom utan det blir bättre när han får stå. Petade lite på vänster flank och efter en tillsägelse så blev han fin även där. Han vill ju så väl den här gossen för man gör inte om samma fel igen förstår ni.

Ja och så var det lite delningsövning också. Yes han kom in till slut!! Fast det här får jag jobba mycket med. Är så bortskämd med Irja för hon är så lätt att dela med.

Ja man kan väl inte kräva att allt fungerar på en gång och Birk är en väldigt kontroll freak. Ropar väl på hjälp framöver till mina träningskamrater. :-)

Det blev inget långt pass fast min ork blir bättre o bättre och det var riktigt roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar