Translate

torsdag 7 februari 2013

Oj det blev vinter igen!

Nu har reporten varit här och det kommer att komma i veckotidningen Allers. Hon sa 10 min och hon blev kvar en timme. Hade hon bara kunnat så hade hon velat vara kvar hela dagen.
Irja var med och visade upp sina får fast vårkänslor var det inte frågan om den här gången. Talade om att om hon hade kommit dagen före så hade hon fått sett det.

Hon spelande in på band och jisses undrar vad det är jag egentligen har pladdrat om. För prata det kan jag!! Jag skulle iallafall få läsa det innan hon skickade det. Skulle sedan få en tidning i postlådan.
Ser där ute att det är inte bara hemma hos mig som djuren har vårkänslor det är tydligen lite var stans.

Kommer att köra igång hundarna igen för jag mår mycket bättre nu. Tid kommer jag att få så håll i hatten för nu kör vi. Måste säga att Birk har varit otrolig under den tiden som jag har mått dåligt. Han kanske också behövde vila!!


                                          Sådan matte sådan hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar