Translate

torsdag 21 februari 2013

Lite svårare träning idag!


Härligt väder idag! Solen tittade fram och värmde riktigt gött! Har lyst med sin frånvaro länge nu.


Var ut med Birk och idag fick jag inte till det riktigt. Dålig tajming över lag fast Birk han gjorde verkligen så gott han kunde. Han har ett naturligt öppet sinne och ställer verkligen upp för mig." Gulleplutten." Jag tror jag krånglade till det i onödan för hjärnan ville liksom inte fungera. Kan det vara åldern? 

Flankeringarna sitter bra och djupet bak är mycket bättre och han har ett naturligt fint stop i balansen. Även lite bättre i vänster varv. Så kommer vi till obalansen och det var där det sket sig lite. Gick då ut på större ytor med mer plats då gick det bättre. För att få honom att gå helvarv så var det lättare i 25:an. 

Till slut fick jag till det skapligt fast... det är nåt som inte stämmer!! Ja ja Rom byggdes inte på en dag så..
Får väl ta ut Irja och känna av lite med henne på den övningen. Jag borde få till det!!

Delningsövningen fick vi till bra. Det släpper mer o mer att han kommer in emellan nu. :-)

Tea och Irja fick en skön promenad i solskenet. Tea blir så lycklig av att få gå ut och gå. Irja tycker si så där. Hon vill hellre vara i fårhagen. :-)

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om jag riktigt förstod vad som sket sig? Åldern kanske ;-) fniss

    SvaraRadera