Translate

onsdag 24 juli 2013

Mitt lilla hjärta!

2009-2013

Nu har det gått två dagar sedan du fick somna in. Det är så tomt och tyst.
Ingen som tittar på mig med sina vackra och godtrogna ögon när jag vaknar på morgonen.
Ditt gälla och bestämda skall som talade om att du var hungrig och ville ha mat och din medicin.
Tomt i min soffa där vi tittade på TV och skrattet jag fick när du ibland blev full i bus och slängde dina leksaker hej vilt i rummet. (det var bara att ducka)

Du har hjälp mig många gånger när jag haft det jobbigt och du har alltid varit vid min sida. Blev jag ledsen så tröstade du mig på ditt speciella sätt. Du var så snäll och varm åt både människor och djur.

Älskade att jobba med fåren

Irja & Märta
  Jag försökte hjälpa dig och det gick bra ett tag. Vi fick lite mera
tid tillsammans och sedan tog sjukdomen ny fart. 
Förlåt mig min lilla prinsessa
Jag kommer aldrig att glömma dig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Ingen kan eller kommer att ta din plats där.

Redan första gången då jag valde dig till min valp så fanns bandet mellan oss <3

R.I.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar