Translate

onsdag 28 januari 2015

HÄRLIG VINTERDAG!

Kan man ha det så mycket bättre än när solen äntligen värmer och snön droppar ifrån taket. Försökte vara ute så länge som möjligt och bara njuta :-))




Den övningen jag har gjort med Dayra börjar nu ge resultat. Hon fick prova svarta gänget som är mycket mer lättfotade. Jag har tidigare låtit henne gå på träningsgruppen för att få till stadga när hon har fått klura ut balansen mot dom.

Eftersom jag skadade knäet var det en bra övning åt oss och det fick jag bevis på när hon nu fick prova nästa grupp. Hon var lite het i början fast lugnade ner sig fort och fick fin attityd och fick fort grepp på hur hon skulle göra. Häftigt var det att se att utan kommando och så plötsligt började hon balansera gruppen hur fint som helst :-)) Oberoende på min position.


När man nu har tama får så behöver hon få flytta djur och det visade hon bestämt att hon kunde. Mixar även med att hon får ta dom till mig också :-))

2 kommentarer:

  1. Hej, snubblade över din blogg. Hoppas du fortsätter blogga, verkligen superinspirerande :-)


    Besök gärna vår blogg http://jemtcraft.blogspot.se/

    SvaraRadera