Translate

tisdag 24 september 2013

Haft skrivtorka!!

Nog har det hänt saker under tiden men skrivlusten har inte varit där. Har mest tagit lite kort och filmat lite. Kanske beroende på att jag till slut kröp till korset och skaffade en ny mobil. Man måste ju testa och lära sig den. Lite roligt är det...

Har gått två kurser. Visselkurs och så har jag tagit tag och ordnat en kurs på får för WK i SWKK:s regi. Nu är det bara Norge kvar och jag längtar såååå mycket tills dess. Där blir det också kurs och en tävling som NWKK anordnar.
Tänkte inte tävla något mer i Sverige i år fast jag har anmält en till som SDV anordnar på hemma plan. Så varför inte... behöver inte pressa honom mer utan vi tar det där han är nu. Sedan får vi ta vintern att smälta och ev lägga till lite nya övningar. (vissla) Vem vet vad som väntar nästa år. Nya utmaningar!!

Har inte röntgat om honom och jag vet inte när eller om jag ska göra det.








1 kommentar: