Translate

tisdag 18 augusti 2015

Sommar Träning

Sommar Träning!!

Idag kom Helene.E med sina två hundar Gemma och Jovi och det var äntligen dags för lite träning. Vi träffas inte så ofta nu för tiden och jag har verkligen saknat dom. 

Jag fick nu se Gemma gå med fåren på ett sätt som jag verkligen beundrade. Där har det hänt massor Kul!!
Jovi var riktigt på hugget och visade många fina saker. Mycket roligt att få se henne igen.








Jag fick några riktigt bra tips om hur jag nu ska fortsätta utbildningen med Dayra. Känns just nu helt underbart och det var riktigt roligt att träna :-))
Om det är någon som vet hur jag fungerar i träning sammanhang så är det Helene. Plötsligt så känns allt så enkelt :-))
Tusen tack för idag och jag hoppas vi snart träffas i vallhagen igen.

Dayra kollar allt hö som vi nu har fyllt ladan med :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar