Translate

fredag 24 januari 2014

Ändrat utseende på bloggen!

Försöker hitta lite ny energi att skriva igen och började med att ändra utseende på bloggen.
Det är lugnt på fronten och jag sitter och väntar på att lusten ska komma tillbaka. Hundarna får iallafall sitt och är glada och nöjda. Dom älskar snön och tar varje chans att få plöja fram i den mjuka nysnö som dinglar ner.


Har iallafall varit på en föreläsning "hur domaren dömer IK1 IK2 och VP " Våran lokalklubb SDV hade bjudit in Peter Nilsson. Intressant och givande att få förklarat hur poängen kan dras i olika moment.
Ja nu fick man verkligen svart på vitt vad mina poäng försvinner någonstans. Förhoppningsvis får vi behålla några fler den här säsongen.

Har gjort om röntgen på Birks höfter. Efter 2 år så såg dom lika ut så nu blir det tyvärr inga små Birkar därute. Har nu gjort vad jag kan och för min del spelar det ingen roll för jag är egentligen inte så pigg på att hålla på med avel. Det finns så många andra som vet hur det ska vara så det överlåter jag åt dom.
Birk mår bra och jag kommer att hålla honom i fin form.
Han är och förblir en bra vallhund i mina ögon och jag älskar denna hund <3









Det ska vara mycket innan benen slår undan mig. Jag har rest mig många gånger under årens lopp och det här ska inte stoppa mig. Min gamla Tea är snart 11år och hon är fortfarande fräsch och pigg.



Har sökt ett antal jobb som jag verkligen skulle vilja ha fast..... det måste väl finnas något där ute....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar