Translate

onsdag 29 januari 2014

Tungt!

Jag känner mig lite nedstämd. Jag har två underbara hundar fast ändå saknar jag min lilla prinsessa Irja emellanåt. Dåliga nyheter igen och då brukar Irja finnas tillhands och hon hade något som inte går att förklara.
Hon har hjälpt mig igenom många sorger under några år och nu när det är sorg igen så finns hon inte här.

Irja


Igår kväll vid soffan så var Tea med mig och plötsligt rycker Tea till och blänger åt sidan om sig. Nästan som det skulle ha varit någon bredvid oss. Hon glodde ett bra tag och såg märkligt brydd ut.
Kanske det var Irja som är med oss iallafall??? Ja något var det.Sedan var Tea sig lik igen och somnade och så som hon snarkade :-)
Ung Tea

Har varit in på arbetsförmedlingen och det är bara att kämpa på och söka jobb.

Birk vill en massa fast jag har tappat lite lust att träna så det blir bara rutinjobb för honom ett tag. Han är jämt så lycklig och glad och är tacksam för det han får göra. Fast nog skulle han vilja mer allt

Birk in action

Glad Birk


Tittar man på bilderna man tagit så ser man att både Tea & Birk riktigt pigga och glada. Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar